دکوراسیون داخلی سالن زیبایی

دکوراسیون داخلی سالن زیبایی خاص اشاره به کاربرد همه امکانات و تجهیزات مناسب برای طراحی داخلی یک سالن زیبایی با کاربری های متفاوت دارد. به هر میزان که از عناصر محیطی متنوع و منسجم با ایده های مطلوب برای طراحی داخلی استفاده شود در نهایت یک دیزان شیک و خلاقانه ارائه می دهد.

دکوراسیون داخلی سالن زیبایی

دکوراسیون داخلی سالن زیبایی خاص اشاره به کاربرد همه امکانات و تجهیزات مناسب برای طراحی داخلی یک سالن زیبایی با کاربری های متفاوت دارد. به هر میزان که از عناصر محیطی متنوع و منسجم با ایده های مطلوب برای طراحی داخلی استفاده شود در نهایت یک دیزان شیک و خلاقانه ارائه می دهد.

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی رستوران

کارهایی که برای طراحی رستوران باید انجام دهیم:

افتتاح یک رستوران جدید هیجان انگیز است با این حال، طراحی رستوران جدید می تواند یک مالک اصلی برای اولین بار باشد. طراحی رستوران شما باید با موضوع تطبیق یابد. شما باید جو و صندلی و همچنین محل آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. مسائل دیگری نیز در نظر گرفته شده است مانند: دستشویی، تهویه، و دیگر محل های ساختمان. در اینجا اصول اولیه برای کمک به شروع کار شما هستند.

طراحی رستوران


اتاق غذاخوری

مرکز هر رستوران اتاق غذاخوری آن است که باید با استقبال و راحتی باشد. این جایی است که مشتریان برای لذت بردن از یک وعده غذایی خوب و یک شرکت دیگر، جمع می شوند. شما باید با شهردار، آتش نشانی یا سایر مقامات درباره ظرفیت پذیرش اتاق ناهارخوری را خود چک کنید. هنگامی که شما می دانید که چگونه بسیاری از مردم می توانید با خیال راحت در یک زمان خدمت می کنند، شما می توانید برنامه ریزی کنید که در آن میز و صندلی و همچنین یک ایستگاه منتظر قرار دهید. قبل از روز افتتاحیه خود، یک لحظه در هر صندلی بنشینید تا بتوانید آن را ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که آیا نیاز به تغییر دارد یا خیر.

آشپزخانه

قلب یک رستوران آشپزخانه است. حتی اگر بیشتر آشپزخانه های تجاری در نظر عموم مردم نباشند، طرح به همان اندازه که اتاق ناهار خوری نیز اهمیت دارد. اندازه آشپزخانه و نوع غذا که در حال خدمت هستید، طرح آشپزخانه و همچنین نوع تجهیزات تجاری مورد نیاز را خریداری کنید.

بار
اگر شما قصد دارید یک بار با خدمات کامل در رستوران خود داشته باشید، مشتریان می توانند برای نوشیدنی به آن جا مراجعه کنند، باید به عنوان اتاق ناهارخوری خود نیز باشد. بار نیز باید برای رستوران کارآمد باشد.

دستشویی
اطمینان حاصل کنید که دستشویی در طرح کلی رستوران طراحی شده است. رستوران ها معمولا فضای کوچکی را اشغال می کنند، بنابراین راحت است تا دستشویی را پوشانده بدون هزینه برآورد کند. مهمترین قسمت دستشویی رستوران، پاکیزگی است. تمیز کردن دستشویی به صورت دوره ای در طول روز نشان می دهد که رستوران شما تمیز است، نگرانی عمده ای برای مشتریان است.

طراحی رستوران در فضای باز
اگر خوشبخت باشید که یک فضای ناهار خوری در فضای باز مانند یک عرشه یا پاسیو داشته باشید، حتما موضوع رستوران خود را به آن منطقه نیز گسترش دهید. صندلی های بیرونی در فضای باز باید فراهم شود. کاشت گیاهان و چراغ های کوچک می توانند محیط اضافی را اضافه کنند. برای مثال، اگر منظره ای از منطقه ناهار خوری در فضای باز شما یک پارکینگ باشد، ساخت یک دیواره ی شبکه ای با برخی از گیاهان یا دیگر تقسیم کننده های بصری قابل توجه است. همچنین مطمئن شوید که شامل چتر یا سایبان، که در طول ماه های گرم تابستان برای راحتی مشتری حیاتی است.
منطقه انتظار
اگر فضا برای یک منطقه انتظار دارید، مطمئن شوید که نیمکت ها یا صندلی ها برای مشتریان وجود دارد. همچنین برخی از منوها را در این نزدیکی نگه دارید، به طوری که آنها می توانند در صورتی که منتظر هستند، آنها را ببینند. این نیز محل خوبی برای نمایش تابلو اعلانات رویدادهای دیگر در رستوران شما، از قبیل مزه های شراب، ویژه ی هفتگی و ساعت ها خوشحال است.
مهم نیست که موضوع یا مفهومتان چیست، یک رستوران جدید باید طراحی خوبی برای اتاق غذاخوری و آشپزخانه داشته باشد. هر بخشی از طراحی رستوران شما باید با هم کار کند تا یک تجربه منحصر به فرد ایجاد کند که مشتریان را جذب کرده و بازگرداند.




  • ادمین ادمینی